Usuwanie filtra DPF

W większości przypadków nie ma sensu na zakup nowego filtra ze względu na wysokie koszta, zazwyczaj od 2600zł+ . Dużo tańszą opcją jest jego wycięcie i usunięcie programowe, czym się zajmujemy.

Czas wykonania usługi uzależniony od pojazdu i konstrukcji filtra, zamyka się zazwyczaj w 7 godzinach ze względu na konieczność schłodzenia układu wydechowego
Robimy wszystkie modele i marki.
Specjalizacja główna: VW, Audi, Skoda, Renault, BMW

Koszt usługi związany z pełną obsługą DPF, FAP ok 900zł  :
– Inspekcja, demontaż, cięcie i spawanie
– Modyfikacja sterownika silnika
Przy dołożeniu modyfikacji map obsługi silnika rabat w wysokości 250zł

Z jakimi wadami wiąże się posiadanie filtra cząstek ?
Przede wszystkim na jakość oleju, wpływa to na cały silnik (obniżone smarowanie, olej jest rzadszy), a także kieszeń właściciela wymuszając zakup droższego oleju, który wymaga zarazem częstszych wymian – zalecamy co 10tys km
Kolejną największą zmorą w przypadku posiadania mocno zapełnionego filtra jest wysokie obciążenie dla turbiny oraz silnika, ogólny wzrost temperatur EGT znacząco odbija się na przyszłej eksploatacji.
W większości przypadków gdy doszło do całkowitego zapchania filtra konieczna jest także wymiana turbosprężarki.
W pojedynczych przypadkach nie odbyło się także bez generalnego remontu silnika (utrata kompresji), wykodowanie filtra DPF bez usunięcia fizycznego na dystansie kilkuset kilometrów grozi zatarciem silnika przez jego przegrzanie.
Built with HTML5 and CSS3
Copyright © 2014
Kopiowanie lub wykorzystywanie materiałów z niniejszej witryny w celach komercyjnych jest zastrzeżone
Powered by Warp Theme Framework